Stort tillykke med marathonløb nr. 100
Klubben fik lørdag den 23. maj et nyt medlem i Thomas Rose Christensen, der nåede denne flotte milepæl ved Stigeløbernes Pinseløb i Odense.
Den flotte rute i et område langs Odense Kanal var begunstiget af klar sol og varmt vejr. Efterfølgende blev Thomas fejret med grillpølser, kage, taler og overrækkelse af diplom.
Et stort tillykke og velkommen i Klub 100 Marathon Danmark.