Stort tillykke med marathonløb nr. 100
Bente Balle løb den 14. maj 2026 sig ind i verdens måske sejeste klub 100 Marathon Danmark. Det gjorde hun til en kæmpe løbefest i Kolding, hvor Bente havde inviteret indenfor på sin arbejdsplads i Middelfart Sparekasse. Her mødte over 300 løbere op, og der blev samlet 50.000 kr. ind til foreningen SIND.
Selve løbet var en rute på fire omgange rundt i Kolding, hvor der blev budt på både by, skov og masser af højdemeter. For det meste var vejret med os, men der kom enkelte ret kraftige regnbyger. Efter løbet blev der serveret masser af kage og chokolade, og der var mange gevinster på løbenumrene.
Velkommen i klubben Bente Balle.